Prodejce a provozovatel e-shopu:
Sanita.cz – sdružení ve společnosti fyzických osob podnikajících (smlouva o sdružení OSVČ)
David Holejšovský, IČ: 41828321, DIČ: CZ6710230208, zapsán v Živnostenském rejstříku vedeném úřadem městské části Praha 20.
Tomáš Garčev, IČ: 86627813, DIČ: CZ8102270418, zapsán v Živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem v Benešově.
Sídlo a adresa pro doručování (provozovna):
Na Spojce 472, 252 42 Vestec
Telefon: 607 98 98 33
E-mail: info@sanita.cz
Veškeré objednávky podané prostřednictvím tohoto e-shopu jsou návrhem na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká až potvrzením objednávky ze strany prodávajícího (telefonicky, nebo přes e-mail).
Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení e-mailem. Pokud potvrzení nedorazí, doporučujeme kontaktovat zákaznickou podporu.
Informace o hlavních vlastnostech zboží, jeho dostupnosti a očekávaných dodacích lhůtách jsou uvedeny u každého produktu na webových stránkách e-shopu.
Ceny uvedené na webu jsou včetně DPH. Doprava po ČR je zdarma při objednávce nad 10 000 Kč včetně DPH.
V případě platby převodem má objednávka splatnost 5 pracovních dnů. Po této lhůtě může být objednávka automaticky zrušena.
Prodávající si vyhrazuje právo omezit některé platební metody pro určité typy objednávek (např. u objednávek s vysokou hodnotou nebo v případě opakovaných problémů s platbou v minulosti). O takovém omezení bude zákazník informován.
Zboží zasíláme přepravními službami Geis, Toptrans, DPD nebo smluvní dopravou. Cena dopravy závisí na rozměrech a váze zásilky. V průběhu objednávky zákazník vždy vidí aktuální cenu dopravy. Ve výjimečných případech může být přepravní cena kalkulována individuálně – například u velkoformátových dlažeb, nadměrných zásilek nebo v případě individuálně sjednaných slev. O individuální ceně dopravy je zákazník vždy informován předem.
Při převzetí zásilky jste povinni zboží důkladně zkontrolovat. Viditelné poškození obalu nebo zboží doporučujeme ihned reklamovat u přepravce a informovat nás do 24 hodin od převzetí pro rychlejší řešení. Skryté vady nebo poškození máte právo nahlásit bez zbytečného odkladu po jejich zjištění dle našeho Reklamačního řádu.
Nepřevzetí objednané a řádně doručené zásilky bez předchozího odstoupení od smlouvy nebo stornování objednávky se nepovažuje za platné odstoupení od smlouvy. Prodávajícímu vzniká nárok na úhradu prokazatelných nákladů spojených s dopravou a vrácením zboží zpět na sklad. Opětovné odeslání je možné pouze po úhradě původních nákladů na dopravu a případných dalších vzniklých poplatků platbou předem. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout opětovné odeslání v případě opakovaného nepřevzetí.
Zákazník, který je fyzickou osobou (spotřebitel), má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení nás musíte informovat (Sanita.cz, Na Spojce 472, 252 42 Vestec, e-mail: info@sanita.cz, tel.: 607 98 98 33). Použít můžete tento formulář pro odstoupení od smlouvy.
Vrácení peněz proběhne do 14 dnů od doručení Vašeho oznámení o odstoupení, nicméně platbu vrátíme až po obdržení zboží zpět nebo po prokázání, že jste zboží odeslal(a). Náklady na vrácení zboží nese zákazník. Odpovídáte za snížení hodnoty zboží, pokud jste s ním nakládal(a) jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s jeho povahou a funkčností. Zboží by mělo být vráceno kompletní, pokud možno v původním obalu, nepoškozené a bez známek opotřebení.
Odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u zboží, které bylo upraveno na míru, podléhá rychlé zkáze nebo bylo dodáno v uzavřeném obalu, který spotřebitel vyňal a z hygienických důvodů jej nelze vrátit (např. rozbalená toaletní sedátka, pokud je nelze vydezinfikovat a vrátit do prodeje jako nové).
Záruční doba je 24 měsíců, není-li uvedeno jinak. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu.
Reklamační řád: Reklamaci uplatněte písemně (e-mail, dopis) na kontaktech uvedených v bodě 1. Popište vadu, přiložte kopii dokladu o koupi a Vaše kontaktní údaje. Zboží na reklamaci neposílejte na dobírku – nebude převzato. Po přijetí reklamace Vám vystavíme potvrzení. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s Vámi nedohodneme jinak. O výsledku reklamace Vás budeme informovat. V případě oprávněné reklamace náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám nese prodávající.
Zákazník souhlasí se zpracováním svých osobních údajů pro účely plnění smlouvy a zasílání obchodních sdělení. Podrobnosti upravuje samostatný dokument: Podmínky ochrany osobních údajů.
Kupující má možnost řešit spory prostřednictvím České obchodní inspekce nebo se obrátit na dTest. Více na www.coi.cz nebo www.dtest.cz.
Tyto podmínky se řídí českým právem. Smluvní vztah vzniká až potvrzením objednávky. Nevyzvednutí zásilky není považováno za odstoupení od smlouvy. Fotografie na webu podléhají autorským právům a jejich neoprávněné šíření bude právně vymáháno.
Podmínky platné od: 16.6.2025, předchozí podmínky zde.