Obchodní podmínky e-shopu Sanita.cz

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.sanita.cz. Objednáním zboží zákazník souhlasí s těmito podmínkami. Podmínky vymezují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím a jsou závazné pro obě strany.
1. Kontaktní údaje

Prodejce a provozovatel e-shopu:
Sanita.cz Holejšovský Garčev (smlouva o sdružení OSVČ)
Na Spojce 472, 252 42 Vestec
IČ: 41828321 | DIČ: CZ6710230208
Tel.: 607 98 98 33 | E-mail: info@sanita.cz

2. Objednávka a uzavření smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím tohoto e-shopu jsou návrhem na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká až potvrzením objednávky ze strany prodávajícího.

Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení e-mailem. Pokud potvrzení nedorazí, doporučujeme kontaktovat zákaznickou podporu.

Ceny uvedené na webu jsou včetně DPH. Doprava po ČR je zdarma při objednávce nad 10 000 Kč včetně DPH.

3. Platební podmínky
  • převodem na účet (platba předem)
  • hotově při osobním odběru
  • dobírkou při převzetí zásilky (nelze při opětovném zasílání po předchozím nevyzvednutí)

V případě platby převodem má objednávka splatnost 5 pracovních dnů. Po této lhůtě může být objednávka automaticky zrušena.

4. Dodání zboží

Zboží zasíláme přepravními službami Geis, Toptrans, DPD nebo smluvní dopravou. Cena dopravy závisí na rozměrech a váze zásilky. V průběhu objednávky zákazník vždy vidí aktuální cenu dopravy. Ve výjimečných případech může být přepravní cena kalkulována individuálně – například u velkoformátových dlažeb, nadměrných zásilek nebo v případě individuálně sjednaných slev. O individuální ceně dopravy je zákazník vždy informován předem.

Zákazník je povinen zásilku při převzetí zkontrolovat. Viditelné poškození zásilky je nutné ihned reklamovat u přepravce a informovat nás do 24 hodin.

5. Nepřevzaté zásilky a opětovné doručení

Nepřevzetí zásilky bez předchozího storna objednávky není považováno za odstoupení od smlouvy. Opětovné odeslání je možné pouze po předchozí platbě předem.

6. Odstoupení od smlouvy

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení není nutné uvádět důvod. Zboží musí být kompletní, nejlépe v původním obalu a bez známek opotřebení.

Vrácení částky proběhne do 14 dnů od doručení zboží zpět. Náklady na vrácení nese zákazník.

Výjimky: odstoupení nelze uplatnit u zboží upraveného na míru, zboží podléhající rychlé zkáze nebo zboží porušeného z hygienických důvodů.

7. Reklamace a záruka

Záruční doba je 24 měsíců, není-li uvedeno jinak. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. Zboží na reklamaci neposílejte na dobírku – nebude převzato.

8. Ochrana osobních údajů

Zákazník souhlasí se zpracováním svých osobních údajů pro účely plnění smlouvy a zasílání obchodních sdělení. Podrobnosti upravuje samostatný dokument: Podmínky ochrany osobních údajů.

9. Mimosoudní řešení sporů

Kupující má možnost řešit spory prostřednictvím České obchodní inspekce nebo se obrátit na dTest. Více na www.coi.cz nebo www.dtest.cz.

10. Závěrečná ustanovení

Tyto podmínky se řídí českým právem. Smluvní vztah vzniká až potvrzením objednávky. Nevyzvednutí zásilky není považováno za odstoupení od smlouvy. Fotografie na webu podléhají autorským právům a jejich neoprávněné šíření bude právně vymáháno.

Podmínky platné od: 16.6.2025, předchozí podmínky zde.

Mohlo by vás také zajímat:

Sanita.cz Holejšovský Garčev
Na Spojce 472
252 42 Vestec

IČ: 41828321
DIČ: CZ6710230208

tel.: 607 989 833, 774 989 849
mail: info@sanita.cz
sociální sítě: Youtube, Pinterest, Instagram, Facebook
Otevírací doba prodejny
po: 10:00 - 19:00
út: 10:00 - 17:00
st: 10:00 - 17:00
čt: 10:00 - 19:00
pá: 10:00 - 15:00
polední pauza: 12:00 - 13:00

SO - NE a svátky: ZAVŘENO
Důležité odkazy
Obchodní podmínky
GDPR
Prodejna
Partneři
Zde může být Váš odkaz