Obchodní podmínky

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.sanita.cz. Ještě než si u nás objednáte zboží, přečtěte si prosím tyto podmínky, objednáním zboží s nimi vyslovujete souhlas. Podmínky vymezují a specifikují práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího, upravují vztahy mezi nimi a jsou pro obě strany závazné.


1. Kontaktní údaje

Prodejce a provozovatel internetového obchodu a zodpovědná osoba

Sanita.cz Holejšovský Garčev (smlouva o sdružení: strana1, strana2)
U rybníka 13/72
250 91 Zeleneč

Tel.: 607 98 98 33
IČ: 41828321
DIČ: CZ6710230208

Č.j.: ŽL č.j.: 2004/1140545/Be, ev.č.: 310014-11834 00 ze dne 15.12.2004
vedený Úřad městské části Praha 9,Jívanská 647, 193 21


2. Všeobecné informace

Objednání zboží a potvrzení objednávky

Po úspěšném odeslání objednávky Vám budou na Vámi uvedený email doručeny informace o objednávce a případně údaje důležité pro platbu převodem z účtu. Pokud by Vám tento e-mail nedorazil, kontaktujte nás prosím telefonicky na číslo

607 98 98 33 nebo na e-mail info@sanita.cz

Provozní doba e-shopu:

pondělí: 09-12 a 13-19 hodin
úterý: 09-12 a 13-17 hodin
středa: 09-12 a 13-17 hodin
čtvrtek: 09-12 a 13-19 hodin
pátek: 09-12 a 13-18 hodin

V tuto uvedenou dobu jsou vyřizovány a potvrzovány Vaše objednávky a případné dotazy. Objednávky budou potvrzeny a dotazy zodpovězeny nejdéle do do 24 hod. od jejich přijetí. V úvahu se berou pracovní dny (po-pá), o víkendech a svátcích se tato doba prodlužuje. Splatnost objednávky je 5 pracovních dnů(platba předem na účet). O odeslání zásilky Vás budeme informovat. Pokud objednávka nebude uhrazena do dne splatnosti tj. do 6 dne, považujeme to za Váš nezájem o zboží předmětné objednávky a ta bude stornována a zboží vráceno zpět do prodeje. To samé platí i pro osobní odběr zboží, které by si měl zákazník vyzvednout do 5ti prac.dnů, poté bude objednávka stornována a zboží vráceno zpět do prodeje pokud nebylo telefonicky nebo emailem dohodnuto jinak. Zboží zasíláme v rámci ČR za standartních obchodních podmínek, do ostatních států dle dohody.(o výši ceny za dopravu mino území ČR Vás budeme předem informovat)


Vyřízení objednávky

Vámi objednané zboží zasíláme spediční firmou Geis, Toptrans nebo GeneralParcel a nebo nasmlouvanou dopravou dle objednávky. O termínu dodání Vás budeme telefonicky informovat na uvedené kontaktní telefonní číslo a nebo na email. O odeslání zásilky Vás budeme informovat. V případě, že by již Vámi objednané zboží nebylo na skladě (např. to samé zboží si objedná více zákazníků najednou, před Vámi si ho objednal jiný zákazník na našem druhém e-shpu apod.), budeme Vás ihned informovat na email nebo telefonicky. Předem se za vzniklou situaci omlouváme a děkujeme za pochopení! Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.


Informace o přijímaných způsobech platby:
* platba předem na náš účet (bankovním převodem)
* platba v hotovosti při převzetí (zboží zaslané na dobírku)
* platba v hotovosti (osobní odběr zboží)


Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Prodejce odmítá vyřídit požadavky kupujícího na nestandartní zboží a služby. Také odmítá vyhovět požadavkům na jiné barvy, materiály, velikosti a rozměry, které nejsou standartně u výrobku nabídnuty. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.


Zboží zasílané na dobírku a opakované zaslání zboží

V případě, že si zákazník zásilku zaslanou na dobírku nevyzvedne, nebude mu již zaslán žádný balík touto formou. Pouze pokud objednané zboží uhradí předem na náš účet, a to včetně nákladů za dopravu vzniklých při prvním odeslání jím nepřevzaté dobírky.

Převzetí zboží

Zákazník nebo příjemce zboží má za povinnost zkontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese přepravce. V případě zjevně poškozené zásilky dopravou nás neprodleně informujte. Takovou zásilku je potřeba reklamovat u dopravce a to nejpozději do 24 hodin od převzetí, později na tuto reklamaci nebere dopravce zřetel. Zboží může být poškozeno dopravou i přes neporušenost obalu! Zákazník by si měl ve vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí ihned informovat prodejce.


3. Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní a v termínu, pokud není dohodnuto jinak(telefonicky nebo na prodejně) Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, prodávající kupujícímu dodává při převzetí zboží se zásilkou. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.


Cena a způsob doručení:
TopTrans nebo GeneralParcel - balík 150,-Kč včetně DPH(objednávka s hodnotou zboží do 10.000,- Kč)

TopTrans nebo Geis – doprava ZDARMA při objednávce zboží nad 10.000,-Kč a platbě předem na náš účet nebo dobírkou.

Osobní odběr zboží – ZDARMA zboží je možné vyzvednout ve všední dny na naší adrese uvedené v kontaktech)

Při objednání OBKLADŮ A DLAŽEB do hodnoty 2.000,- Kč s DPH je cena dopravy 500,- Kč s DPH


Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době poruší své povinnosti. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.


Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky, budou předány našemu právnímu zástupci a vymáhány právní cestou. V takovémto případě však budeme požadovat též úhradu veškerých nákladů spojených s jejím vymáháním.


Objednávka může být stornována zasláním e-mailu nebo telefonicky do max. 24 hodin od odeslání objednávky. Toto ujednání neplatí v případě objednávky zaslané formou dobírky, která již byla expedována! O dni odeslání jste předem informováni , a to už ve chvíli jejího potvrzení námi, kdy uvádíme, kdy zásilku odešleme. Stornujte tedy prosím Vaši objednávku včas, než jí odešleme. Pokud je zboží již zaplaceno vracíme peníze zpět v plné výši.


4. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Odstoupení od smlouvy je právem kupujícího, které však nesmí být zneužíváno a využíváno například v úmyslu bezplatného zapůjčení zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození.


Náklady vrácení zboží nese kupující.

V případě zaslání částky na vaši adresu si účtujeme poplatek 40 Kč za poštovní poukázku. Převodem na účet zdarma. Ustanovení § 1832 odst. 4 nového občanského zákoníku explicitně uvádí, že „odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal". Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.


Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě,stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


Nepřevzatá dobírka není odstoupení od smlouvy!

Rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky s dobírkovou částkou dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná. Je dobré si uvědomit, že zasláním objednávky uzavíráte kupní smlouvu, která je závazná nejen pro nás, ale i pro Vás. Prodávající (tedy my) se zavazuje zboží dodat, a kupující (tedy Vy) se zavazuje ho převzít a zaplatit. My svou povinnost splníme okamžikem předání k poštovní přepravě. O odeslání balíčku Vás informujeme e-mailem. Pokud si zásilku od spediční firmy nepřevezmete, jedná se z Vaší strany o porušení kupní smlouvy a Vy odpovídáte za škodu, která nám tímto vznikne. Jste povinni nám uhradit náklady vynaložené na zaslání balíku. Pokud se nám zásilka odeslaná na dobírku vrátí jako nevyzvednutá, bude zaslána výzva na zaplacení zbytečně uhrazeného poštovného, se splatností do 10-ti dnů. Pokud nedojde k uhrazení, předáme dlužnou částku právní kanceláři k vymáhání. Upozorňujeme na to, že v takovém případě se konečná částka požadovaná po dlužníkovi šplhá až na několik tisíc korun. Jestliže bude mít zákazník zájem o opětovné zaslání zboží, vyhovíme mu po zaplacení částky zahrnující cenu zboží, původní poštovné a nové poštovné předem na náš účet. Vyhrazujeme si právo neakceptovat v budoucnu další objednávky těchto zákazníků. V případě uhrazení dlužné částky bude zákazník z tohoto seznamu vymazán. Z výše uvedeného vyplývá, že je určitě lepší stornovat objednávku před odesláním zásilky.


Lze se odvolat na 14ti denní lhůtu?

Mnoho zákazníků si myslí, že nepřevzetím balíku využívají své spotřebitelské právo vrátit zboží do 14 dní bez udání důvodu. Tato zákonem daná lhůta se však začíná počítat teprve ode dne převzetí zboží. Nevyzvednutí balíku je proto ze zákazníkovy strany jednoznačným porušením uzavřené kupní smlouvy a obchodních podmínek, které zpravidla říkají, že „obchodník dodá“ a „zákazník převezme“. Zákazník, který zakoupil zboží skrze e-shop, má 14 dní na jeho kontrolu a ověření, zda mu zakoupený produkt vyhovuje. Během těchto 14 dní od převzetí zboží má zákazník nárok na výpověď kupní smlouvy bez udání důvodu.


5. Práva a povinností z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny, není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.


Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):


• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
• bezplatné odstranění vady opravou
• přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.


Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


6. Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat e-mailovou zprávou. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.
Zboží na reklamaci neposílejte dobírkou, nebude převzata!


7. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.


8. Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. Přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz)
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

9. Ostatní

Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání. Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.


Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014.

UPOZORNĚNÍ:

Fotografie zboží použité na našich stránkách podléhají autorským právům (autorskému zákonu)a je zakázáno fotografie jakkoli šířit dále. Jakékoliv použití fotografií zboží bude mít za následek řešení tohoto prohřešku soudní cestou.

Sanita.cz Holejšovský Garčev

U Rybníka 13/72
250 91 Zeleneč

IČ: 41828321
DIČ: CZ6710230208

tel.: 607 989 833, 774 989 849, 774 989 850
mail: info@sanita.cz
profil na Facebooku

Otevírací doba prodejny

po: 09:00 - 19:00
út: 09:00 - 17:00
st: 09:00 - 17:00
čt: 09:00 - 19:00
pá: 09:00 - 18:00
polední pauza: 12:00 - 13:00

SO - NE a svátky: ZAVŘENO

Návštěvnost

TOPlist